[kdecat] Re: Traducció dies festius calendari

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 15 18:13:23 UTC 2010

El 15-12-10, a les 18:50, Orestes va escriure:
> [...]
> En aquesta llibreria veig que hi ha la definició de les festes catalanes
> feta per Jordi Saludes l'any 1999 [1], però aquestes no apareixen al meu
> KDE 4.5.1. (Kubuntu Maverick). Ignoro si és un problema de Kubuntu, o de
> KDE (fitxer massa antic?), o d'algú altre.
>
> [1]:
> http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdepimlibs/kholidays/holidays/plan2/holiday
> _es- ct_ca?revision=1131669&view=markup
>
> Tots vosaltres ho veieu igual?
> [...]

Amb Debian testing encara hi ha la versió 4.4.5 (no estava implementada
aquesta funcionalitat). Per tant, jo encara no en puc gaudir.

De totes maneres, aquest fitxer penso que es millorable. Per exemple, no hi ha
el dia de Sant Esteve, que sempre és festiu a Catalunya. O els equinoccis i
els dies de canvi d'hora.

M'apunto en el meu «todo» que cal revisar el fitxer. Si algú vol fer-ho,
endavant.