[kdecat] Re: Traducció dies festius calendari

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Dec 15 17:57:12 UTC 2010

El Dimecres dia Dimecres 15 Desembre 2010 Orestes Mas Mas Orestes Mas
<orestes at tsc.upc.edu> va escriure:
> [...]
> Bella
>
> Pérez <antonibella5 at orange.es> va escriure:

> Penso que no paga la pena. La immensa majoria són en dates fixes i les que
> no es poden calcular amb els mecanismes que proveeix la llibreria que ens
> mostra l'Albert Astals (KHolidays).
>
> En aquesta llibreria veig que hi ha la definició de les festes catalanes
> feta per Jordi Saludes l'any 1999 [1], però aquestes no apareixen al meu
> KDE 4.5.1. (Kubuntu Maverick). Ignoro si és un problema de Kubuntu, o de
> KDE (fitxer massa antic?), o d'algú altre.

EP!!!! Quieto parao!

Error meu. Se m'havia passat que a la llista de calendaris si que hi apareix
"Catalunya", amb les festes corresponents ben posades.

Aleshores l'error que jo deia no és tal.

(Avui tinc mal dia, ja l'he cagada unes quantes vegades....)

Orestes.