[kdecat] HPLIP

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue Sep 15 20:34:21 UTC 2009

Aquesta és una nota pels Kubuntaires:

Hi ha un programa que em té una mica mosquejat, és l'HPLIP, el gestor
d'impressores d'HP.

És l'únic programa del sistema dels "visibles" a simple vista que ara mateix
no tinc traduït al català a l'ordinador de la meva filla.

Sé que no té res que veure amb el KDE, encara que està fet amb Qt (i Python),
em sembla que els de l'Ubuntu (i per tant els del kubuntu també) tenen un
projecte per traduir-lo en el Launchpad.

La cosa és que estic interessat en fer la feina però no sé per on començar. No
tinc ni idea de com va tot això del Launchpad.

Algun dels Kubuntaires em pot donar un cop de mà o orientar-me ?

Salutacions a tots !

Manuel Tortosa
manutortosa at gmail.com