[kdecat] Problema amb la documentació

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Oct 10 11:45:52 UTC 2009

A Dissabte 10 Octubre 2009 00:12:32, Manuel Tortosa va escriure:
> He trobat un problema greu amb la documentació, mentre tractava de
>  completar la documentació del Kate.
>
> El tema és que l'IGU s'ha anat modificant progressivament en cada versió
>  nova però no s'ha tingut en compte la documentació, que, per descomptat
>  explica els diversos elements de l'IGU, de manera que al canviar els noms
>  dels menús i botons, en la documentació hi ha referències a opcions del
>  menú i botons que han canviat de nom (en alguns casos força).
>
> Per tant, el resultat és que la documentació, que tant costa de traduir,
> [...]

Tens *tota* la raó amb això de la documentació. Les vegades que m'hi he volgut
posar he vist que aquest que dius és un gran problema.

I encara s'agreuja més (almenys en el  meu cas) perquè el meu temps és
limitat, i pràcticament només en tinc per anar traduint les coses que van
canviant de la IGU i, clar, la documentació sempre és el que queda per fer.

Penso que una manera de sortir de l'atzucac és:

1) Identificar les aplicacions més importants (vull dir aquelles en què la
documentació és gairebé imprescindible per saber fer anar i/o treure-li suc a
l'aplicació).

2) Treballar coordinadament, per concentrar els esforços en aquestes, i poder
anar tancant temes.

3) Mirar de "captar" més traductors que puguin donar un cop de mà (potser fent
una campanya?).

4) Altres que no se m'acuden ara mateix...

Orestes.