[kdecat] Traducció Kdenlive

Juan M herrej01 at gmail.com
Wed Nov 4 21:07:32 UTC 2009

Hola,

el .po es baixa directament de SVN :
http://kdenlive.svn.sourceforge.net/viewvc/kdenlive/

I després es pot fer el commit també directament a SVN. Per accedir-hi s'ha
de demanar autorització al desenvolupador principal de kdenlive, Jean
Baptiste Mardelle (jb at kdenlive.org) o enviar-li a ell el fitxer perque el
posi.

Moltes gracies i resto a la teva disposició per qualsevol cosa que
necessitis.

Salutacions. Joan M.