[kdecat] Traducció Kdenlive

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Nov 3 23:49:23 UTC 2009

A Dimarts, 3 de novembre de 2009 22:15:59, Juan M va escriure:
> Bona nit,
>
> fins ara m'he fet càrrec de la traducció d'aquest programa. Donat que en
>  els propers mesos no ho podré fer per temes de feina, si algú estigues
>  interessat en continuar-la ho agrairia molt i, evidentment, tindrà tot el
>  meu suport per qualsevol cosa que necessiti.
>
> Gracies per avançat i animeu-vos. Es un molt bon programa.

Si, ho és, L'he fet servir sovint.

Jo mateix me'n puc encarregar d'anar mantenint la teva traducció fins que
eventualment t'hi puguis tornar a dedicar.

Quin és el procediment que segueixes tu per traduir-lo? Et baixes directament
el .PO del repositori SVN del kdenlive, o hi ha alguna pàgina web d'on baixar-
lo?

I en acabar, on l'envies? Necessites algun compte d'usuari en algun lloc?

Cordialment,

Orestes Mas.