[kdecat] KPackageKit 99% català

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Mar 30 16:06:46 UTC 2009

En/na Joan Maspons ha escrit:
> Hola,
>
> el KPackageKit ja és apunt per la pròxima versió del kubuntu. Falta
> una cadena que no la veig clara i tinc alguns dubtes:
>
> EULA -> CLUF?

Per mi, CLUF

> foo -> x?

foo, daixonses (en aquest cas jo ho deixaria com a foo)

> backend -> dorsal?

Sí.

> alguna proposta per diferenciar update i upgrade? de moment està tot
> traduït com a actualitzar.

En principi no hi ha diferència. Si pel context queda molt clar,
"upgrade" podria ser "actualitzar la versió"

> Encara no tinc el programa instal-lat i no he pogut comprovar el
> resultat sobre el terreny així que potser hi ha alguns errors per
> falta de context.

De moment, ja l'he pujat per a consolidar la traducció.

Altres temes que he vist fent un petit repàs:

- l'argument pels plurals no és 1% sinó %1. Aquest problema l'he
corregit perquè el svn no m'acceptava el fitxer.
- missatge 40: "Nóm" ha de ser "Nom"
- missatge 97: hi ha un "bé" que crec que hauria de ser "ve" (del verb
venir)
- missatge 136: "S'esta" hauria de ser "S'està"
- missatge 170: "paquests" ha de ser "paquets"
- m. 199: indentificador -> identificador
- m. 234, 266 i altres: intal·lats -> instal·lats
- Llicència: la que hi ha ara és una mica rara. En general llicenciem
les traduccions amb LGPLv2+:
"This file is distributed under the license LGPL version 2 or later."

Caldria solucionar tots aquests temes. Si vols, agafa el fitxer del svn.

> Si va bé, continuaré amb el Network-Manager Plasma Widget que serà el
> nou gestor de xarxes del kubuntu
> (https://wiki.kubuntu.org/JauntyJackalope/Beta/Kubuntu#New%20KDE%204%20Network-Manager%20Plasma%20Widget)
> i/o amb el policykit-kde (ara està a kdebase així que si el vol fer el
> responsable del mòdul que m'ho digui).

Cap problema.

> Salut!
> [...]