[kdecat] Traducció de kdenlive

Juan M herrej01 at gmail.com
Wed Mar 11 21:59:37 UTC 2009

2009/3/10 Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu>

> Ostres, Joan. Com a membre de l'equip del KDE sento la manca de resposta.
> No
> sóc conscient d'haver llegit cap demanda d'ajut per traduir el kdenlive,
> però
> (suposo que com la majoria de nosaltres) rebo tants missatges diaris que
> perfectament se m'hauria pogut passar. Ocasionalment col·laboren a aquest
> descontrol els canvis de distribució, actualitzacions, el pas a KDE4...

No et preocupis, d'això fa gairebé 2 anys o sigui que tot i que ho haguessis
vist es normal que no t'enrecordis !

> la
>
> Jo faig servir sempre la versió del SVN, compilada amb el Kdenlive Build
> Wizard ([1])
>
> [1]  http://www.kde-
> apps.org/content/show.php/Kdenlive+Builder+Wizard?content=85826

Es la millor opció. El problema (o no !) es que kdenlive esta evolucionant
molt ràpid i des de la darrera traducció a ara ha canviat molt. Com que les
traduccions les fem just abans de llençar una nova versió, es normal que ara
hi hagi molt sense traduir. A banda dels errors que hagi pogut fer ! Si us
sembla, abans de la nova versió podem contactar i donar una ullada entre
tots per que quedi una traducció com ha de ser.

> aportar
>
> No sé què farà el Pau, però per part meva faré una ullada al .PO i ja
> enviaré
> a aquesta llista (a la que veig que estàs subscrit) les observacions que
> vagi
> veient.

OK. Qualsevol cosa que veieu serà un plaer incorporar-ho. Gracies.