[kdecat] Ens independitzem?

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Mon Jun 15 20:17:35 UTC 2009

> No cal que discutiu pq no es farà, el KDE no és el lloc per dur a terme les
> reivindicacions polítiques, hi ha 245603.4 llocs més adients.
Potser encara és aviat, però ja arribarà. ;)

Jo proposaria.

1.- Desvincular aquesta petició de l'equip de traducció (i per tant de la seva
llista). Són dues coses diferents i ens podem fer mal. Per tant aquest és el
meu últim missatge sobre el tema. O potser sí ja que parlem de localització i
aquest en seria un tret més. Ara no ho tinc clar.

2.- No focalitzar els esforços al KDE. La típica llista de països/estats que
surt en els programes deu venir d'alguna banda, doncs potser és més útil anar
a picar a aquella porta. Sabeu quina porta és?

3.- El que no deu costar gaire pels que sabeu on són i què fan cada un dels
fitxers del KDE és donar unes instruccions per a poder fer els *arranjaments*
necessaris. Per exemple, quan vaig instal.lar moodle a l'escola el primer que
vaig fer va ser afegir Catalunya a la llista de països per tal que els
alumnes escollíssin quin era el seu.

4.- Obrir un bug. El que està clar és que molts usuaris del KDE d'aquestes
terres trobem a faltar una opció quan configurem el KDE per primera vegada.
Alguns ho trobaran tant estúpid com demanar que el fons d'escriptori sigui
d'un blau més suau, però la qüestió és fer saber que per nosaltres és
important. El que passa és que fins ara tots els programes estan en les
mateixes condicions i això no decanta, però el dia que Gnome de fàbrica porti
Cataunya  com a país la provaré, i qui sap si m'agrada. ;)

Xavier

KDE és sens dubte el millor entorn, però encara pot ser millor.