[kdecat] Ens independitzem?

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon Jun 15 20:52:46 UTC 2009

A Dilluns 15 Juny 2009 22:17:35, Xavier Batlle i Pèlach va escriure:
> 4.- Obrir un bug. El que està clar és que molts usuaris del KDE d'aquestes
> terres trobem a faltar una opció quan configurem el KDE per primera vegada.
> Alguns ho trobaran tant estúpid com demanar que el fons d'escriptori sigui
> d'un blau més suau, però la qüestió és fer saber que per nosaltres és
> important. El que passa és que fins ara tots els programes estan en les
> mateixes condicions i això no decanta, però el dia que Gnome de fàbrica
> porti Cataunya  com a país la provaré, i qui sap si m'agrada. ;)

Això no depèn del KDE, la meva distro permet configurar el sistema en
completament en Català des de que introdueixes el CD.

(en realitat encara estic treballant en la traducció de l'instal·lador al
Català, però quan finalitza la instalació tot el sistema ja està en Català)