[kdecat] [OT] Dia de la Llibertat del Programari

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Sun Jul 19 16:18:51 UTC 2009

Bon dia.

Aquest any, al Dia de la Llibertat del Programari [1], el dissabte 19 de
setembre, voldríem que diferents comunitats de programari lliure vinguessin a
fer petites xerrades de mitja hora o d'una hora a un nivell de principiant o
tallers una mica més avançats.
En el cas del KDE, m'agradaria que féssim una sessió informativa d'una hora
pelada. Si us plau, a un nivell el més bàsic possible. Albert, ja veus que no
m'oblido del KDE. :-)

He muntat un wiki amb horaris [2]. Em podeu dir quin horari preferiu,
que el que hi he posat encara és de prova i només el Drupal és definitiu.
També podeu canviar-lo vosaltres mateixos, cal registrar-s'hi, però.

Com podeu veure, encara estem a les beceroles, és el primer cop que fem
xerrades i tallers, aquests últims quatre anys ens hem limitat a
muntar una paradeta a la plaça de Catalunya i xerrar amb la gent.

Ens veiem aviat.

[1] http://dlp.caliu.cat
[2] http://wiki.caliu.cat/index.php/DLP2009#Horaris

--