[kdecat] korganizer

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon Jul 20 18:24:49 UTC 2009

A Dilluns 20 Juliol 2009 18:41:49, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Joan Maspons ha escrit:

> He pujat aquesta darrera versió perquè millora la traducció anterior,
> per exemple:
>
> Holidays -> Festius (i no vacances)
> Item -> Element (i no ítem)
> i alguna més
>
> Cal fer constar que aquest fitxer ha passat per moltes mans i a vegades
> no som prou coherents tots plegats, jo el primer.

El problema és que no hem tingut gaire temps, el vaig completat una mica ràpid
intentant fer-ho almenys sense errades.

Penso que és millor una traducció millorable que cap traducció.

en quant a ítem, prenc nota perquè ho faig servir sempre.

> Salutacions,

Igualment i gràcies.

Manuel Tortosa
manutortosa at gmail.com