[kdecat] Més sobre els terminis de les traduccions

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Jan 27 22:00:46 UTC 2009

A Dimarts, 27 de gener de 2009, Orestes Mas va escriure:
> [...]
> terminis de les traduccions iniciada en el fil "Translation of KDE 4.2
> announcement"
>
> Crec haver identificat la font de la meva confusió, i com que encara no ho
> acabo de veure clar, pregunto.
>
> Segons el missatge adjunt que el Dirk Müller acaba d'enviar a la llista
> kde- i18n-doc, les traduccions del KDE 4.2 s'han posat en una branca pròpia
> tot just avui. Ara la branca de traduccions de la 4.2 és a
> /branches/stable/l10n- kde4
>
> La pregunta és, doncs, quines traduccions es van marcar com a "4.2" el dia

Si, com vaig explicar a [1] trunk era la branca a utilitzar fins a nou avís
que és el que ha arribat avui

> I encara una altra, per acabar de comprendre millor tot el procés: Per què
> no es van ramificar les traduccions juntament emb el codi el dia 20? No
> veig gaire normal que vagin per separat. Hi deu haver alguna raó, però se
> m'escapa.

N'hi ha vàries, però bàsicament són una, les traduccions són una cosa molt
gran i cada vegada que es fa un branch "se lia parda"[2], per exemple avui
dirk a copiat fitxers d'una branca a l'altre mentre s'estava executant
l'script d'actualització de les traduccions cosa que a l'script no li ha
agradar gaire i també ha borrat fitxers de stable/extragear que no tenia que
borrar, i aixó sense comptar els N traductors que es difícil moure d'una
branca a l'altre, etc.

Albert

[1] http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=123117056213328&w=2
[2] youtube