[kdecat] Translation of KDE 4.2 announcement + Preguntes

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Jan 25 11:29:15 UTC 2009

En/na Joan Maspons ha escrit:

Hola, benvingut,

> He fet la traducció. A veure si algú li pot fer un cop d'ull.

Molt bé. He retocat lleugerament la teva traducció. Bàsicament he:

- substituït algunes Majúscules per minúscules
- afegit alguns articles als noms de programes (p.ex. l'Ark)
- canviat "l'Escriptori Lliure pels" -> "aquest escriptori lliure per als"
- canviat "seu" -> "vostre"
- canviat "ginys" -> "estris"
- canviat algun "per" -> "per a"
- canviat "suport" -> "implementació", "funcionament"

La resta, molt bé.

> Pel què fa a les traduccions:
> sempre és millor agafar les plantilles del trunk o millor que de moment ens
> centrem en la branca 4.2?

     Encara no hi ha cap branca 4.2 específica per a les traduccions.
Suposo que la setmana vinent, després de la publicació de la versió 4.2
es generarà una branca per a les traduccions de les versions 4.2.x i
trunk quedarà per a la versió 4.3. Per tant, durant aquests dies és
millor agafar les plantilles de trunk. Quan es creï la branca stable
(4.2) serà millor continuar polint les traduccions de 4.2

> Puc anar acabant els fitxers que hi ha a mitges o ja estàn assignats i hi ha el
> risc de duplicar esforços?

La distribució dels mòduls és més o menys la següent:
- koffice i kdenetwork: Rafael Carreras
- kdeedu: Orestes Mas
- la resta: avisa a la llista. Amb un missatge de tipus "m'agafo
kdegames" (per exemple) n'hi ha prou

> Existeix el fitxer de projecte de Lokalize pel català
> (http://youonlylivetwice.info/lokalize/lokalize-first.htm)?

Jo en tinc un, el reviso i el pujo al svn.

Qualsevol dubte, ens tens a la teva disposició.

Salutacions,

--
|   Linux User: 154.147 (http://counter.li.org)    |