[kdecat] Translation of KDE 4.2 announcement + Preguntes

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Sun Jan 25 04:21:06 UTC 2009

He fet la traducció. A veure si algú li pot fer un cop d'ull.

Pel què fa a les traduccions:
sempre és millor agafar les plantilles del trunk o millor que de moment ens
centrem en la branca 4.2?
Puc anar acabant els fitxers que hi ha a mitges o ja estàn assignats i hi ha el
risc de duplicar esforços?
Existeix el fitxer de projecte de Lokalize pel català
(http://youonlylivetwice.info/lokalize/lokalize-first.htm)?

El Sunday 25 January 2009 01:29:01 Orestes Mas va escriure: