[kdecat] Translation of KDE 4.2 announcement

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Jan 25 00:29:01 UTC 2009

A Diumenge 25 Gener 2009, Joan Maspons va escriure:
> Hola,
> Sóc nou en aquesta llista i tinc ganes de començar a col·laborar. Ara
> mateix sóc d'erasmus a Finlàndia i les nits són moolt llargues i fredes
> així que de moment tinc temps disponible.
>
> Si ningú ha començat miraré de traduir l'anunci i passar-lo per aquí.
> Després m'agradaria començar amb algun programa. Què hi ha disponible?
>
> Joan Maspons

Hola Joan, Benvingut i gràcies per oferir-te e ajudar-nos.

De moment i que jo sàpiga ningú no ha demanat l'anunci, de manera que
endavant. Però si vols tenir-ho a temps per dimarts i que el revisem a la
llista t'hauràs d'apressar :-)

Quant a la resta de coses disponibles per traduir, t'aconsello que donis una
mirada a (no et fixis en els mòduls "extragear-*" i "playground-*" perquè no
s'alliberen conjuntament amb el KDE principal):

IGU: http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/ca/
DOC: http://l10n.kde.org/stats/doc/trunk-kde4/team/ca/

Com pots apreciar, la documentació és el que està més fluix. Si no et ve de
gust traduir documentació, pots escollir alguna cosa de la IGU segons les
teves preferències.

De moment això és el que se m'acudeix. Potser algú altre voldrà afegir-hi
quelcom.

Cordialment,

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A