[kdecat] KDE 4.2 release party

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Jan 11 22:15:04 UTC 2009

El Sunday 11 January 2009 21:07:21 Albert Astals Cid va escriure:
> A Diumenge 11 Gener 2009, Orestes Mas va escriure:

> Probablement és el millor lloc per coordinar-ho, donat que és l'únic lloc a
> on algú ha respost al meu correu :D

> El problema és on, quan i qui hi vindrá. Tens alguna suggerència de lloc on
> fer-ho? Potser a la UPC/FIB ens poden deixar alguna sala si ho demanem però
> penses que per una xerrada només de KDE vindrien més de 20 persones?

Per sales a la UPC no hi hauria cap problema, i menys en cap de setmana. Jo
mateix en tinc una de disponible, per unes 20 persones. La qüestió és que
realment hi ha poc temps per maniobrar o publicitar-ho.

Per l'altre costat, potser com que tu estas ficat tan a fons en el KDE tens
tendència a subestimar les expectatives que els usuaris en tenen. Jo mateix no
es pot dir que sigui un usuari novell, però hi ha molts aspectes que desconec
i que consideraria molt interessants que algú me'ls expliqués: des de com
treure partit de coses noves com ara l'akonadi, fins a com posar a punt un
entorn de desenvolupament per al KDE.

Clar que els meus interessos no tenen perquè ser extrapolables a la resta
d'usuaris, però intueixo que la gent en general necessita saber més coses del
KDE, entre altres raons perquè aquestes noves característiques no estan massa
ben documentades.

Però vaja, vosaltres (em refereixo a tu i l'Aleix) esteu molt enfeinats i
només us falta ara que algú com jo us enredi a muntar una cosa que pot acabar
en classes particulars :-)

Resumint: si us fa gràcia la idea us ofereixo local per fer-ho, i mirem de
publicitar-ho a les llistes i blocs habituals a veure quanta gent s'hi apunta.

Orestes.