[kdecat] KDE 4.2 release party

Aleix Pol aleixpol at kde.org
Mon Jan 12 00:34:24 UTC 2009

2009/1/11 Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu>

>  El Sunday 11 January 2009 21:07:21 Albert Astals Cid va escriure:

> l'Albert

> com

> era

> pot

> on

> però

> Per sales a la UPC no hi hauria cap problema, i menys en cap de setmana. Jo
> mateix en tinc una de disponible, per unes 20 persones. La qüestió és que
> realment hi ha poc temps per maniobrar o publicitar-ho.
>
> Per l'altre costat, potser com que tu estas ficat tan a fons en el KDE tens
> [...]
No crec que sigui per preparar la xerrada, perquè la xerrada en sí ja l'hem
fet (a no ser que es vulgui fer alguna cosa concreta i especial, que no
hauria de ser el cas).
Problema de temps tampoc es, tenim 20 dies encara, que bé, la gent que pugui
venir té temps d'enterar-se de que es fa alguna cosa.

El problema més gran que veig jo és que no poguem donar prou contingut com
per moure gaire gent, tot i així pot estar bé fer-ho. Jo divendres acabo
examens aixi que si necessiteu ajuda seré parcialment lliure d'ajudar.

Vagi bé,
Aleix

PD: posare en CC a gent que sé que probablement vindria però que no està a
la llista