[kdecat] KDE 4.2 release party

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sun Jan 11 20:07:21 UTC 2009

A Diumenge 11 Gener 2009, Orestes Mas va escriure:
> Ep gent,
>
> Llegint això (http://wiki.kde.org/tiki-
> index.php?page=KDE%204.2%20Release%20Party) m'assabento que es prepara una
> festa d'alliberament del KDE 4.2 a Barcelona, i que la munta l'Albert
> Astals. No sé si aquesta llista és un bon lloc per coordinar-ho, però com a
> mínim ho faig saber aquí, per si algú no se n'havia assabentat (com era el
> meu cas).

Probablement és el millor lloc per coordinar-ho, donat que és l'únic lloc a on
algú ha respost al meu correu :D

> Es parla d'un sopar, però la meva opinió és que també estaria bé fer un
> acte de tipus més divulgatiu unes hores abans del sopar, si és que es pot
> trobar un local adient. No trobeu?

El problema és on, quan i qui hi vindrá. Tens alguna suggerència de lloc on
fer-ho? Potser a la UPC/FIB ens poden deixar alguna sala si ho demanem però
penses que per una xerrada només de KDE vindrien més de 20 persones?