[kdecat] Endollat vs Connectat

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Feb 24 18:16:29 UTC 2009

En/na Orestes Mas ha escrit:

Ho canvio a connectat.

> En principi tant és, però considerant que traduïm "plugins" com "endollables",
> aleshores en aquest cas és millor traduir per "connectat" per evitar
> confusions.

El Termcat tradueix "plug-in" per "connector". I darrerament ja he
començat a utilitzar aquesta traducció en algun fitxer. Si no recordo
malament, la darrera vegada que s'havia plantejat aquesta qüestió era
que faríem una consulta al Termcat (atès que "connector" -plugin-
col·lisiona amb l'anglès "connector"). Saps si es va arribar a fer quelcom?