[kdecat] Amarok 100%

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Sun Feb 8 23:37:55 UTC 2009

El Sunday 08 February 2009 20:32:25 Orestes Mas va escriure:

> Normalment sóc jo qui em dedico a fer els fitxers del kdeedu. Pot ser que
> en alguna ocasió tingui traduccions a mitges més avançades que encara no he
> enviat al Josep Ma. per tal que les pugi al SVN.
>
> Ara mateix ho tinc tot al 100% excepte el parley, el kstars i el step_qt
>
> Agafa't el parley si vols, però els altres dos deixa-me'ls per a mi perquè
> contenen terminologia específica que ja m'estic mirant com abordar-la
> (p.exemple el KStars li manca la traducció dels noms de les constel·lacions
> en cultures diferents a la occidental (xinesa, àrab, inuit...))

> [...]

Hola,
Si no necessites un cop de mà ja miraré de buscar altres coses.

Estic mirant la llista d'assignacions i veig que em queden poques opcions que
compleixin amb totes les recomanacions (branca estable, no assignat i que no
sigui dels mòduls kdewebdeb ni kdeskq). Quin critèri és millor que em salti?
Més concret: agafo el lokalize i umbrello o remeno per l'extragear del trunk
(kile.po o multimèdia excepte k3b)?

Ah! Ja hem funciona la memòria de traducció. Faltaven dependències que kubuntu
no resol ni informa però algú ja ha fet el bug i suposo que se solucionarà.
Per si interessa a algú el paquet que falta és libqt4-sql-sqlite.
Salut!