[kdecat] Amarok 100%

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Feb 9 19:03:44 UTC 2009

En/na Joan Maspons ha escrit:
> [...]
> Hola,
> Si no necessites un cop de mà ja miraré de buscar altres coses.
>
> Estic mirant la llista d'assignacions i veig que em queden poques opcions que
> compleixin amb totes les recomanacions (branca estable, no assignat i que no
> sigui dels mòduls kdewebdeb ni kdeskq). Quin critèri és millor que em salti?
> Més concret: agafo el lokalize i umbrello o remeno per l'extragear del trunk
> (kile.po o multimèdia excepte k3b)?

Joan,

     tingues en compte que les assignacions
(http://cat.kde.org/index.php/AssignacionsKDE41) eren pel KDE4.1, però
més o menys continuen igual.

     La secció kdegames li manca un cop de ma, l'Albert no dona l'abast
amb tots els problemes que li donem els traductors :) Vols agafar-la?

     Les seccions kdewebdev i kdesdk les deixem pel final, atès que són
seccions dirigides a desenvolupadors i suposem que ells ja saben prou
anglès, però no hi ha cap inconvenient en traduir-les. Per exemple, el
kate l'hauríem de traduir, penso. I el quanta també. El lokalize i
l'umbrello, quan estiguin traduïts els anteriors. I la resta... doncs de
mica en mica...

     Pel que fa a trunk, ara mateix no val la pena dedicar-hi gaire
temps perquè està en desenvolupament i amb tota seguretat hi hauran
canvis de cadenes. Dins de trunk tenim les seccions extragear, que són
aplicacions amb el seu propi cicle de publicació
(http://techbase.kde.org/Schedules/Extragear). De tant en tant surt un
avís de que es publicarà una d'aquestes aplicacions, i llavors cal
traduir les cadenes que falten. Ara mateix, a banda de l'Amarok, em
sembla que no hi ha res urgent.

     I finalment hi ha la documentació, però això és una altra història.

     Resumint, ara mateix pots triar el que més t'agradi:

- parley
- kdegames
- kate i quanta
- lokalize i umbrello
- resta de kdewebdev i kdesdk

> Ah! Ja hem funciona la memòria de traducció. Faltaven dependències que kubuntu
> no resol ni informa però algú ja ha fet el bug i suposo que se solucionarà.
> Per si interessa a algú el paquet que falta és libqt4-sql-sqlite.
> Salut!

     Perfecte!