[kdecat] Amarok 100%

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Feb 8 19:32:25 UTC 2009

On Diumenge 08 Febrer 2009 02:47:17 Joan Maspons wrote:
> Hola,
> L'Amarok ja està complet! Adjunt-ho els fitxers per que el repassi qui
> vulgui i els pugeu.
>
> Dubtes:
> AutoSync: es pot traduir per auto-sincronització o és un nom propi?
> Si accepteu [...] introduïu 'y' o 'Y': és pot canviar per 'si' o 'Si' /'s'
> o 'S'?
>
> He intentat comprovar les tecles acceleradores amb el Dr.Klash com
> s'explica a la wiki però no fa res.
>
> Si no hi ha inconvenients agafaré el parley.po

Normalment sóc jo qui em dedico a fer els fitxers del kdeedu. Pot ser que en
alguna ocasió tingui traduccions a mitges més avançades que encara no he
enviat al Josep Ma. per tal que les pugi al SVN.

Ara mateix ho tinc tot al 100% excepte el parley, el kstars i el step_qt

Agafa't el parley si vols, però els altres dos deixa-me'ls per a mi perquè
contenen terminologia específica que ja m'estic mirant com abordar-la
(p.exemple el KStars li manca la traducció dels noms de les constel·lacions en
cultures diferents a la occidental (xinesa, àrab, inuit...))

Cordialment,

Orestes.