[kdecat] Settings/configuration

Pau Iranzo pau at somgnu.cat
Sat Dec 19 09:59:08 UTC 2009

Us importa que vos cite per a la discussió que vaig obrir a terminologia
a Softcatalà?. Recordeu que aquesta llista és oberta i que podeu
formar-ne part donant-vos d'alta directament. Entenc, de totes maneres,
que aquest és un tema que difícilment canviarà Softcatalà (a l'igual que
vosaltres tampoc no ho canviareu). Ja he comentat més d'un cop que cada
equip de traducció pren les seues decisions. Però em sap greu que un
terme tan important tinga divergències entre els dos equips.

Salut!

El ds 19 de 12 de 2009 a les 10:47 +0100, en/na Orestes Mas va escriure: