[kdecat] hagueu

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sat Dec 19 08:47:11 UTC 2009

A Dissabte 19 Desembre 2009 07:52:09, Pau Iranzo va escriure:
> Per cert, Manuel, vaig plantejar el tema de
> settings/parameters/configuration a la llista de terminologia de
> softcatalà. No hi ha hagut moltes respostes, però algunes van ser
> interessants. Primerament es va comentar que diferents programes diuen
> "configuracion" o "settings" per a les mateixes coses. A arrel d'això,
> es va comentar que els mateixos creadors de programes en anglès haurien
> d'aclarir-se per diferenciar entre què és una cosa i què és una altra
> per tal que nosaltres (els traductors) puguem acordar un terme per a
> [...]
T'usaré els quatre termes en una sola cadena perquè vegis les diferències:

El programa systemsettings serveix per:

ARRANJAR els PARÀMETRES que determinen la CONFIGURACIÓ del sistema d'acord amb
les teves PREFERÈNCIES.

hi ha petites diferències entre els 4 termes i, a part, jo personalment
prefereixo no canviar la cadena original tant si el desenvolupador s'ha
equivocat com si no, és molt millor informar de les errades en cadenes
originals que només intentar arreglar-les en la traducció i t'asseguro que
cada vegada que he trobat una autèntica errada en una cadena original l'Albert
l'ha arranjat al codi font en qüestió de minuts.