[kdecat] hagueu

Pau Iranzo pau at somgnu.cat
Sat Dec 19 06:52:09 UTC 2009

Interessant. Jo, quan parle, sempre dic el que es correspondria amb
"hagueu", però el diccionari sempre ho mostra com a incorrecte, per la
qual cosa també ho substituïa per "hageu", que no tenia molt de sentit.
Hàgiu sí que és l'opció encertada... Sembla que la conjugació correcta
en la variant valenciana és "hàgeu" (més semblant a les dos primeres).

Curiós.

Per cert, Manuel, vaig plantejar el tema de
settings/parameters/configuration a la llista de terminologia de
softcatalà. No hi ha hagut moltes respostes, però algunes van ser
interessants. Primerament es va comentar que diferents programes diuen
"configuracion" o "settings" per a les mateixes coses. A arrel d'això,
es va comentar que els mateixos creadors de programes en anglès haurien
d'aclarir-se per diferenciar entre què és una cosa i què és una altra
per tal que nosaltres (els traductors) puguem acordar un terme per a
cada una de les paraules. És a dir, que la decisió de traduir més o
menys sempre igual configuration/settings (parlant de softcatalà) s'ha
pres per les mateixes incoherències dels creadors originals dels
programes.

Salut!

El ds 19 de 12 de 2009 a les 00:58 +0100, en/na Aleix Pol va escriure: