[kdecat] Lokalize

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Thu Dec 3 22:45:19 UTC 2009

A Dijous 03 Desembre 2009 23:49:00, Orestes Mas va escriure:
> Paga la pena que m'hi dediqui? Vull dir, aporta algun estalvi de feina
> interessant? (ho pregunto des del desconeixement...)

Acabo de descobrir que una bona neteja de l'strigi/nepomuk m'ha solucionat els
problemes amb la MT !!!

una altra cosa que he vist és que de vegades si vaig massa ràpid no funciona
perquè encara està cercant possibles traduccions (suposo)..... si ho torno a
provar passat uns segons sí que funciona.

Potser podríem fer un glossari, conjunt (vaja que si el vols fer, passa-ho!).

Salut i bona feina  ;)