[kdecat] Lokalize

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Dec 3 22:49:00 UTC 2009

A Dijous, 3 de desembre de 2009 22:53:59, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 03-12-09, a les 21:51, Orestes va escriure:

> Potser depèn de la distribució: amb una Debian testing (KDE 4.3.2,5) els
> suggeriments de la memòria em funcionen correctament. Inclús afegeix els
>  dos punts finals si cal (quan el suggeriment no els té).

Si, això realment està bé. També és capaç de treure els dos punts si cal, i
altes signes de puntuació.

> Tema branques: intenta seguir les instruccions del manual al peu de la
>  lletra. A mi m'ha funcionat només quan el projecte és a trunk i la branca
>  és stable. A la inversa, no em funciona.
>
> El glossari em funciona a mitges: defineixo las paraules del glossari però
> només em funciona la darrera que he definit. Però tampoc he investigat
>  gaire.

Paga la pena que m'hi dediqui? Vull dir, aporta algun estalvi de feina
interessant? (ho pregunto des del desconeixement...)

Orestes