[kdecat] Lokalize

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Thu Dec 3 20:47:54 UTC 2009

A Dijous 03 Desembre 2009 21:51:21, Orestes Mas va escriure:
> També em passen altres coses, com ara que no acabo d'entendre bé el
> funcionament d'això de les "branques", i el glossari tampoc no m'ha
>  funcionat  mai, però això potser és cosa meva.

A mi el glossari tampoc no em funciona bé.

Com que ja hi han paquets KDEMod del 4.4 beta, vaig a instal·lar aquesta
versió a veure que passa..... , jo estic usant el KDE 4.3.4 i no funciona rés
de tot això, encara que he de dir que tot el plasma funciona molt més suau,
poca cosa més a simple vista (bé si, s'ha solucionat un bug visual molt molest
que em feia aparèixer un quadre blanc en passar del kdm al plasma)....

Salut.