[kdecat] Lokalize

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Dec 3 20:51:21 UTC 2009

A Dijous, 3 de desembre de 2009 20:40:34, Manuel Tortosa va escriure:
> No sé si li passa a algú més, però algunes vegades el Lokalize no
>  m'insereix el suggeriment de la memòria de traducció al prémer Ctrl+1, 2,
>  3.....  ????

També m¡ha passat a mi, però no passa prou vegades com per considerar-ho un
problema de màxima prioritat.

Faria un bug report, però no he aconseguit determinar en quins casos es
produeix, i així potser no seria molt útil.

També em passen altres coses, com ara que no acabo d'entendre bé el
funcionament d'això de les "branques", i el glossari tampoc no m'ha funcionat
mai, però això potser és cosa meva.

El Lokalize té coses realment molt útils i molt ben trobades, però en alguns
punts no està tan ben afinat com el KBabel. Per exemple, no he trobat tampoc la
manera d'inserir els paràmetres (%1, %2, ...) del "msgid" al "msgstr" de forma
consecutiva. El KBabel permetia fer-ho amb una combinació de tecles.

Orestes.