[kdecat] niuades

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Thu Apr 30 17:38:10 UTC 2009

Em sembla que he obert la caixa de pandora. ;)

Això no és com triar entre "tardar" i "trigar" , "niar" és una cosa i
"imbricar" és una altra. No cal triar.

Potser el millor és seguir el consell de softcatalà excepte en els casos en
que això desfigurés totalment el sentit de la cadena.

La meva opinió  de tema:

en principi una pila és un conjunt d'elements posats un damunt d'un altre:

    555555555
    444444444
    333333333
    222222222
    111111111

doncs no. en informàtica no posem res. empenyem.
la instrucció d'assemblador per posar dades a un STACK és "PUSH"
i que passa si fem PUSH a un STACK ? doncs aixó:

        --->              55555555
                      444444444
             3333333333
      222222222
111111111

per tant per piles s'ha de fer servir:  "IMBRIGAR"

per funcions no. les funcions es disposen així:

                                   11111
                                   12221
                                   12321
                                   12221
                                   11111

per tant per les funcions s'hauria de fer servir "NIADES".

per tot el demés Jo seguiria el consell de softcatalà.
i si algú ha de fer servir el diccionari doncs mira, no passa res, alguna cosa
aprendrà.