[kdecat] niuades

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Apr 30 20:00:40 UTC 2009

A Dijous 30 Abril 2009 19:38:10, Manuel Tortosa va escriure:
> Em sembla que he obert la caixa de pandora. ;)

De cap manera. Les discussions ens enriqueixen a tots.

> Això no és com triar entre "tardar" i "trigar" , "niar" és una cosa i
> "imbricar" és una altra. No cal triar.
(...)
> per tant per les funcions s'hauria de fer servir "NIADES".

Jo ja deia en el meu missatge anterior que "niades" no em sembla malament, i
penso que és un terme amb una certa tradició entre els informàtics.

Tanmateix, no eres tu qui en un missatge anterior deies que "niades" no et
semblava correcte? O no ho vaig entendre bé?...

Orestes.