[kdecat] (sense assumpte)

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Apr 28 18:51:20 UTC 2009

En/na Manuel Tortosa ha escrit:
> [...]
> Aprofitant el correu faré una consulta:
>

> Dockable list - fa referència  a unes llistes de selecció desplegables que es
> poden acoblar a d'altres horitzontalment i moure dins del widget de creació de
> l'anagrama.
>
> Ho he traduït com :  llista acoblable
>
> alguna opció més adient per "dockable" no trobo res de res.

"Llista acoblable" sembla una opció força bona.

A efectes informatius, hi ha una llista d'estris (widgets) amb la
traducció al català:

http://docs.kde.org/kde3/ca/kdebase/visualdict/visual-dictionary.html#widget-table

La versió d'aquest diccionari visual pel kde4 estarà (si tot va bé) a
partir de la propera versió 4.2.3.

> Moltes gràcies a tots, m'esteu ajudant molt.

Gràcies a tu.