[kdecat] (sense assumpte)

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue Apr 28 18:00:45 UTC 2009

>D'altra banda m'agradaria comentar que si no ets un desenvolupador vagis amb
>molta cura al traduïr aquest programa ja que pots crear monstres com el
>"punter castigat" del gcc per "casted pointer" (algun dia he de buscar com
>informar d'aquest error). Cap programador mai mai mai ha dit castigat per >
>cast, i en cast de voler crear una traducció al català castigat no capta el
>que vol dir fer cast d'un punter.

>Albert

No et preocupis, al més mínim dubte l'exposaré a la llista com he fet fins ara,
en quan a "part" estic seguint la recomanació del Josep Mª. (posar-ho entre
cometes).

Soc programador, encara que fa temps que no faig gaire cosa (alguna cosa de
PDA com el tema de marres del xpdf que l'estic portant a Android, l'Okular és
massa complert per fer la portabilitat), però no he fet servir mai el
KCachegrind, normalment els desenvolupadors d'Arch Linux seguim la línia de
desenvolupament KISS (Keep It Simple Stupid!) es a dir, el codi es manté
completament net i el més simplificat possible, de manera que si algú el té que
retocar, li sigui més fàcil, això també optimitza les aplicacions sense
necessitat de fer servir eines d'optimitzat a no ser que el programa sigui
molt gran...

De moment el KCachegrind ja el tinc llest però estic revisant a fons la
documentació per evitar aquestes errades i si tinc algun dubte més potser em
posaré en contacte amb els desenvolupadors abans d'enviar la versió definitiva.

Com tu bé dius estic respectant alguns termes,
per exemple, la definició de les variables / funcions /punters:  void, self,
unsigned, float, array, bool, main(), etc...... que els desenvolupadors no
traduïm mai.

Aprofitant el correu faré una consulta:

Dockable list - fa referència  a unes llistes de selecció desplegables que es
poden acoblar a d'altres horitzontalment i moure dins del widget de creació de
l'anagrama.

Ho he traduït com :  llista acoblable

alguna opció més adient per "dockable" no trobo res de res.

Moltes gràcies a tots, m'esteu ajudant molt.

Manuel Tortosa
manutortosa at gmail.com