[kdecat] Etiquetes de números

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Apr 27 17:02:09 UTC 2009

En/na Johnny Clara Marquez ha escrit:
> Bones. Estic traduïnt el joc KGoldRunner, i m'he trobat amb algunes
> etiquetes que en anglés són "Eleven", "Zero", però que en català estan
> traduïdes com a "1 nivell", "Heroi"...

He comprovat, com diu el Joan, que s'on cadenes marcades com a fuzzy, i
per tant, cal tornar-les a traduir, o bé, acceptar la seva traducció si
aquesta és correcta. En el cas del kgoldrunner no sembla que siguin
gaire correctes ...

> Les que són d'aquest tipus però no estan traduïdes (p.ex. "Six") com
> s'han de traduir?
>  [...]

Crec que es tracta de números de nivell, per tant s'haurien de traduir
com "Sis" o el número que toqui.