[kdecat] Etiquetes de números

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Mon Apr 27 16:04:53 UTC 2009

Hola,
Si són cadenes fuzzi pot ser que hagin canviat completament i per tant la
traducció original s'hagi de canviar. Si són correctes jo no sabria com
traduïr "six", és una lògica que se m'escapa o potser són errors.

La prova de foc és veure les cadenes sobre el terreny. Pots fer una repassada
al programa (jugar una estona però sembla més serios xD) amb les cadenes noves
i a veure si les trobes i et semblen bé.

Sort,

Joan

El 27/04/09, Johnny Clara Marquez <jooohnny32 at gmail.com> ha escrit: