[kdecat] Rectifico - Lokalize

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Apr 8 17:47:07 UTC 2009

A Wednesday, 8 of April de 2009, Joan Maspons va escriure:
> Hola,
> Jo diria que el Lokalize està lliure així que crec que el pots agafar.
> Els mòduls kdewebdev, kdesdk i kdegames no estan assignats. Pots
> agafar el què vulguis mentre avisis per llista.
>
> Pel què fa a traduïr del Trunk té els seus riscos. No fa gaire vaig
> traduïr el kpackagekit i en 4 dies ja han canviat la meitat de les
> cadenes i s'ha de tornar a repassar... A partir del 5 de maig
> comencarà a estabilitzar-se
> (http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.3_Release_Schedule#May_5th.2C_200
>9:_Message_Freeze.)

No, aquest calendari és només per les parts que es corresponen a kde* ni
extragear-* ni playground-* obeeix a aquest calendari. Cadascuna d'aquestes
aplicacions té un calendari propi, que teòricament hauria d'estar a
http://techbase.kde.org/Schedules/Extragear però ningú no l'actualitza.

Albert