[kdecat] Rectifico - Lokalize

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Wed Apr 8 06:55:59 UTC 2009

Hola,
Jo diria que el Lokalize està lliure així que crec que el pots agafar.
Els mòduls kdewebdev, kdesdk i kdegames no estan assignats. Pots
agafar el què vulguis mentre avisis per llista.

Pel què fa a traduïr del Trunk té els seus riscos. No fa gaire vaig
traduïr el kpackagekit i en 4 dies ja han canviat la meitat de les
cadenes i s'ha de tornar a repassar... A partir del 5 de maig
comencarà a estabilitzar-se
(http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.3_Release_Schedule#May_5th.2C_2009:_Message_Freeze.)

Sort!
Joan

El 8 / abril / 2009 01:54, Manuel Tortosa Moreno
<manutortosa at gmail.com> ha escrit: