[kdecat] Missatge del KMail

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Oct 15 19:01:20 UTC 2008

A Dimecres 15 Octubre 2008, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> En/na Orestes Mas ha escrit:

> Aquesta traducció no sembla gaire correcta. En tot cas, la traducció
> literal aproximada seria "Sol·licitud de notificació de disposició"
> (entenc que "Request Disposition Notification" és el títol d'una finestra).

No és una opció de menú que marca que vols que se't notifiqui.

> [...]
> MDN són una generalització del que normalment anomenem justificant de
> recepció. L'autor del missatge sol·licita que s'enviï una notificació de
> disposició i el programa de correu del receptor genera una resposta amb
> què l'autor pot saber què ha passat amb el seu missatge. [...] Les
> opcions següents estan disponibles per a controlar l'enviament MDN des
> del KMail [...]"
>
> Llavors, agafant la teva proposta, quedaria: "Política de notificació de
> processament de missatge (MDN). etc."
>
> O bé, una alternativa: "Política de notificació de destí de missatge

Malament :D

Vull dir si poses a una opció "Demanar la notificació del processament del
missatge" ningú entendrà que vol dir, però la culpa està clar que és de
l'original no de la traducció, o sigui que possiblement és la nostra millor
opció.

Albert