[kdecat] Fitxers .po amb errors

Francesc Hervada-Sala francesc at hervada.org
Sun Mar 9 16:56:37 UTC 2008

Hola Rafael,

Am Sonntag, 9. März 2008 17:35:34 schrieb Rafael Carreras:
> Podeu provar amb el fitxer kplato.po:
> http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kde4/ca/messages/koffice/kplato
>.po
>
> Quan faig una validació amb totes les comprovacions em diu primer
> Error en la càrrega de dades (Fitxers no trobat)
> i després que encara hi ha errors i no els identifica.

jo no fa gaire que uso KBabel però des del primer dia que rebo l'error de
fitxer inexistent que menciones. Això passa fent la prova amb expressions
regulars. Al manual no he trobat cap informació al respecte, sembla que les
expressions regulars s'hagin de desar en un fitxer especial que ens falta.
Però a part d'això tot funciona. En aquest .po que dius la resta d'errors són
normals: "accelerador" (quan escrius &Editar, suposo que el signe & és
il·legal?) o diferències de puntuació entre l'original i la traducció (una
acaba amb punt i l'altre sense, etc.) Jo aquest .po el podria traduir
normalment...

A reveure,

Francesc