[kdecat] Fitxers .po amb errors

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Sun Mar 9 16:35:34 UTC 2008

No puc traduir.
Des de fa un temps, cada fitxer .po que em baixo conté errors
sintàctics que no sé solucionar. Al principi pensava que es tractava
de símbols "|" que apareixien als comentaris, però encara que els
tregui segueixen havent-hi errors.

He provat amb Kubuntu i amb Mandriva i passa sempre,

Podeu provar amb el fitxer kplato.po:
http://websvn.kde.org/*checkout*/trunk/l10n-kde4/ca/messages/koffice/kplato.po

Quan faig una validació amb totes les comprovacions em diu primer
Error en la càrrega de dades (Fitxers no trobat)
i després que encara hi ha errors i no els identifica.

Algú en sap res més? A algú li passa això?

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.blogspot.com