[kdecat] Fitxers .po amb errors

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Mar 9 20:09:50 UTC 2008

En/na Francesc Hervada-Sala ha escrit:
> Hola Rafael,

> jo no fa gaire que uso KBabel però des del primer dia que rebo l'error de
> fitxer inexistent que menciones. Això passa fent la prova amb expressions
> regulars. Al manual no he trobat cap informació al respecte, sembla que les
> expressions regulars s'hagin de desar en un fitxer especial que ens falta.

     Suposo que un "cd ~/.kde/share/apps/kbabel ; touch regexplist.xml"
soluciona el problema del fitxer inexistent. L'odre anterior genera un
fitxer regexplist.xml al directori ~/.kde/share/apps/kbabel. Hi ha un
exemple de sintaxi del fitxer regexplist.xml a:
http://cat.kde.org/index.php/Fitxer_d'expressions_regulars

     Sort!