[kdecat] Editar les capçaleres

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Tue Jun 3 20:04:08 UTC 2008

El 3 / juny / 2008 20:26, Albert Astals Cid <aacid at kde.org> ha escrit:
> A Dimarts 03 Juny 2008, Rafael Carreras va escriure:
>
> No estic segur que es pugui fer, vols que li pregunti al programador?

No, només vull fer allò de posar el nom del .po, el de l'últim traductor, etc.
Si no es pot fer des del KAider, ja ho edito amb el Kate i llestos.

> A quin programa i sota quina situació surt?

Surt al PathShapes, una mena d'extensió per a formes de camins:
We have a PathShape which is a generic vector shape capable of showing
and printing any sort of vector art like SVG or EPS vector graphics.

Hi ha formes d'exemple entre les que surt el "callout".
Espera, ja sé què és: el núvol per on parlen els personatges de còmic,
"fumet", segons l'Xtec.

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.blogspot.com