[kdecat] stable/l10n-kde4 has been created

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Tue Jan 8 22:39:40 UTC 2008

En/na Albert Astals Cid ha escrit:
> [...]
> As you see from Dirk's mail, stable/l10n-kde4 has been created, it will be
> used for the KDE 4.0.x series, trunk/l10n-kde4 keeps pointing at trunk which
> means it'll contain wanabbe KDE 4.1.0 messages.
>
> If you have any question, ask!
> [...]

     He actualitzat la pàgina web per tal de reflectir els canvis a les
estructures del svn:

http://cat.kde.org/index.php/Trad_PMF#D.27on_puc_baixar_els_arxius_a_traduir.3F

     Resumint, ara hi ha 4 branques actives:

1) http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/ca/messages (per a la
versió KDE4.0, actual versió "stable")

2) http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/messages (per a la futura
versió KDE4.1)

3) http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n/ca/messages (per a la
antiga versió "stable" KDE3.5, seccions normals. Reservada per a
correcció d'errors)

4) http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde3/ca/messages (per a la antiga
versió "trunk" KDE3.5, seccions extragear i playground)

     En la meva opinió, ara ens podem centrar en acabar i polir les
traduccions del KDE4.0, l'actual versió estable. Més endavant ens podrem
dedicar a la versió KDE4.1 quan estigui més encarrilada.

     Tot i això, alguns programes (k3b, amarok, etc) potser encara
treguin alguna versió a partir de trunk/l10n-kde3, però seran casos molt
concrets i especials.

     Salutacions i bona feina,