[kdecat] Nou membre a la llista

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sun Feb 17 21:52:42 UTC 2008

En/na Francesc Hervada-Sala ha escrit:
> Hola,
>
> em presento breument, ara que acabo d'apuntar-me en aquesta llista. Després de
> nou mesos traduint el WordPress al català, i fent poques setmanes que m'he
> instal·lat linux a casa per primera vegada i havent descobert el KDE, que
> m'encanta, em volta pel cap que potser podria fer alguna feina útil
> participant en la traducció de KDE al català. A la pàgina web cat.kde.org he
> trobat estadístiques sobre les parts ja traduïdes i les encara per traduir i
> llistes de mòduls sense traductor assignat, però estan datades de l'estiu
> [...]

Hola, benvingut,

     per a trobar informació actual sobre les traduccions pots anar a la
web de localització del KDE: http://l10n.kde.org/

     Ara mateix hi ha una branca (KDE3.5 stable) que ha servit per a
publicar les versions 3.5 fins a la 3.5.8 (i la 3.5.9 que apareixerà de
manera imminent). En aquesta branca només esmenem errors.

     Per altra banda hi ha la branca KDE4.0 stable que serveix per a les
diferents versions 4.0.x que es publiquen cada mes. En aquesta branca
esmenem errors i fem les noves traduccions, però està bastant al dia.

     I finalment, tenim la branca KDE4.1 que s'usarà a la versió 4.1.x
que es publicarà el 29/07/2008. Si cal traduir quelcom, hauria de ser
d'aquesta branca. Ara mateix és una branca que està en desenvolupament,
i fins el 20/05 no hi ha el "message freeze", això vol dir que els
missatges a traduir poden canviar. A l'adreça següent pots veure l'estat
general de les traduccions d'aquesta branca:
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/ca/

     Tu mateix pots agafar el fitxer que més t'agradi i endinsar-te en
el món de les traduccions :) Per tal d'evitar duplicitats, caldria
informar a la llista del fitxer que triïs. Qualsevol dubte, a la llista.

     Tenim pendent d'actualitzar la llista d'assignacions per tal de
fer-la més senzilla d'utilitzar.

     Salut!