[kdecat] Nou membre a la llista

Francesc Hervada-Sala francesc at hervada.org
Sun Feb 17 18:52:49 UTC 2008

Hola,

em presento breument, ara que acabo d'apuntar-me en aquesta llista. Després de
nou mesos traduint el WordPress al català, i fent poques setmanes que m'he
instal·lat linux a casa per primera vegada i havent descobert el KDE, que
m'encanta, em volta pel cap que potser podria fer alguna feina útil
participant en la traducció de KDE al català. A la pàgina web cat.kde.org he
trobat estadístiques sobre les parts ja traduïdes i les encara per traduir i
llistes de mòduls sense traductor assignat, però estan datades de l'estiu
passat. Hi ha alguna altra pàgina amb informacions actuals? En general, com
em puc assabentar de què fa falta?

Salutacions,

Francesc Hervada i Sala