[kdecat] Dubte sobre kbabel

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Sep 24 21:20:58 UTC 2007

En/na Leopold Palomo Avellaneda ha escrit:
> Bones,
>
> no sé si és el lloc més adequat, ja que no és una cosa específica de traducció
> del kde, però tinc un dubte del kbabel traduint uns fitxers al català del
> projecte bulmages.
>
> Aquest te totes les cadenes que venen de les qt i són fitxers .ts Jo voldria
> fer una traducció embastada, tal com com pot fer el kbabel, però dient-li a
> partir de quins fitxers voldria que mirés. El codi del bulmages està
> originàriament en castellà.
>
> Aleshores, la meva pregunta es poden afegir al catàleg o convertir un fitxer
> [...]

     Els fitxers .tr tenen el mateix format que els fitxers .po? Dit
d'altra manera, és un simple canvi d'extensió?

     Si la resposta és afirmativa, llavors no crec que tinguis
problemes. Si no ho tinc mal entès, el KBabel només sap tractar els
fitxers .po.

     Si la resposta és negativa, et caldrà un programa/script que
converteixi els .tr a .po

> Gràcies,
>
> Leo

     Sort!