[kdecat] Dubte sobre kbabel

Leopold Palomo Avellaneda lepalom at wol.es
Sun Sep 23 18:45:58 UTC 2007

Bones,

no sé si és el lloc més adequat, ja que no és una cosa específica de traducció
del kde, però tinc un dubte del kbabel traduint uns fitxers al català del
projecte bulmages.

Aquest te totes les cadenes que venen de les qt i són fitxers .ts Jo voldria
fer una traducció embastada, tal com com pot fer el kbabel, però dient-li a
partir de quins fitxers voldria que mirés. El codi del bulmages està
originàriament en castellà.

Aleshores, la meva pregunta es poden afegir al catàleg o convertir un fitxer
de qt .tr als clàssics po?

Gràcies,

Leo

Linux User 152692