[kdecat] Doc Kturtle

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Tue Sep 18 20:15:13 UTC 2007

  Hola

  Si fas primer la  doc hauràs de crear-te un pendent
de revisió. ;-)

--- Xavier Batlle i Pèlach <tevibp at wanadoo.es>
escribió:

> 4) Algú està treballant a la doc de kturtle?
>
> Em sembla que això és tot. Si no hi està treballant
> ningú crec que tiraré
> endavant amb la doc del kturtle.

  No hi estic massa al dia però ja hi pots anar fent.

  Quant a la tasca addicional es podria tractar d'això
(han afegit ajuda dels comandaments), però ho hauràs
d'investigar:

Disponible la versió 1.1 de la distribució educativa
GNU/Linux, Linkat
<http://www.jornadespl.org/biblioteca/vi-jornades/conferencies-i-tutorials/conferencia-sobre-la-nova-versio-de-linkat/Projecte_Linkat_Girona_07.pdf>
<http://www.lafarga.cat/node/1748>

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca