[kdecat] Doc Kturtle

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Tue Sep 18 18:23:59 UTC 2007

Hola,

Algunes coses sobre la documentació de Kturtle.

1) Ja sé que de cara al KDE4 les IGUs són prioritàries respecte la
documentació, però en el cas del Kturtle és diferent. Cal saber exactament
com estran traduïdes les instruccions-comandaments-ordres. Avui he hagut
d'anar a buscar el fitxer xml del websvn per saber la traducció de print
(imprimeix).. ja sé que és obvi, però no se m'acudia.

2) Hi ha alguns fitxers traduits per en Daniel Fortuny el 2005 però no tots.
És veritat allò de que en el cas de la doc cal que estigui al 100%? i és per
això que la documentació no m'apareix traduïda en el Kturle, mentre que per
exemple al Kpercentage sí? (kde 3.5.7)

3) A les JPL de Girona, en la presentació de la linkat, si no recordo malament
es va dir que s'havia traduït el Kturtle. Tenim algun profe a la llista que
ho hagi provat? si han traduït alguna cosa que no estigui al websvn es pot
arreplegar d'alguna manera?

4) Algú està treballant a la doc de kturtle?

Em sembla que això és tot. Si no hi està treballant ningú crec que tiraré
endavant amb la doc del kturtle.

OT: No forma part de la doc, però estic fent un recull d'activitats de Kturtle
i Kig per usar a classe. Està a
http://phobos.xtec.cat/col-parecoll-girona/manteniment/wiki/index.php/Geometria
Si algun profe hi vol fer una ullada/col·laboració, endavant.

i perdoneu pel rollo.

Xavier